Designed in
Siemens NX
|
fin in work view |
The project was made for the Serbian Army at the
Military Technical Institute. Fin was designed based on paper documentation and the points were obtained by measuring the existing wings in MTI CMM labaratory. Special attention was paid to the accuracy of shape and position of the control profile, position and shape of the horizontal reinforcement, and the shape of wing root.
First image shows a part in the design process, on the second is rendered view of the finished part. In the third image is the view of the assembly of the fins.
|
fin |
|
fins in assembly |
Vidim puno delova mlaznog motora....jer se to osvaja proizvodjnja nekog motora?
ReplyDeleteeee, voleo bih i ja, ovo je na žalost samo reverse engineering delova za koje u remontnim zavodima širom bivše Yu pogubili dokumentaciju u poslednjih 20 godina. Tako da sada pokušavaju da bez proizvodne dokumentacije rekonstruišu delove i poprave ono aviona koje imaju.
ReplyDeleteJa bih jako voleo da dobijem neki projekat razvoja motora, ali to je ovde (ex-Yu) moguće samo kao teoretska mogućnost.
"Sirom bivse Yuge".....?
ReplyDeleteVecina zavoda iz Srbije, Bosne i Hrvatske ima problema sa dokumentacijom, oprema JNA se pravila po celoj Jugoslaviji.
ReplyDeleteJa saradjujem (preko sefova) sa Republikom Srpskom.
Pretpostavljam da je u pitanju zavod Orao iz Bijeljine a da li saradjujete sa LPO iz Ade, koliko znam oni su radili te lopatice?
ReplyDeleteU pravu si za Orla iz Bijeljine, a za LPO nisam siguran, morao bih da se raspitam (ukoliko si siguran da LPO radi te lopatice onda je sigurno da sam ih projektovao za njih). :)
ReplyDeleteMogu da te zamolim da me kontaktiraš preko emaila?
Pretpostavljam da se radi o nekom Viper-u. Moze li se znati koji je model, oznaka motora?
ReplyDeleteNisam dobio informacije o tipu motora. U stvari nisam dobio nikakve informacije o krilcima koja sam projektovao, a nije bas da nisam pitao.
ReplyDeleteMogu biti neki od ova dva
ReplyDeleteRolls-Royce Viper 632-46
Rolls-Royce Viper 633-41
Prvi sa G4 drugi sa Orla.
Hvala na detaljima :)
ReplyDeletePitacu sefa za potvrdu modela.
Ima li neke potvrde?
ReplyDeleteNista, izgleda da niko nije raspolozen za razgovor. Inace sam dobio "naredjenje" da ne razgovaram o onome sto radim u VTI-u. Tako da se vidimo na nekom od foruma.
ReplyDeletePaluba te ceka :)
ReplyDelete